luni, 10 decembrie 2007

Mi-ai astupat fereastra!

Nu vreau sa fac reclama la Vodafone dar mi-a placut (?!) initiativa locatarului (care probabil ca-si ia bani pe reclama aia). Multe cladiri in Bucuresti (si nu numai) arata jalnic asa ca ideea acoperirii lor cu reclame e buna numai ca locatarii ar trebui sa fie obligati sa cheltuiasca macar o parte din banii care-i primesc pe afisarea de reclame pe reparatia cladirii. Am dreptate? Astept comentarii. Poza e mai veche dar e inca de actualitate subiectul.

4 comentarii:

sorin ocos spunea...

de acord cu acoperitul, ca doar il practicam de o gramada de vreme, am inceput cu c... , acum continuam cu alte c...uri, dar ce nu vad eu este improvement-ul in coperit ..

Anonim spunea...

Comentariul meu atrage atentia cititorului ca dacă unuia îi place să aibă maşină şi să se chnuie într+o garsonieră ,e treaba lui.Poate are noroc de gagici bengoase.Altul stăţ intr un palat şi nu se uită nimeni la el şi aşa ajungem la cântecul popular
Ionele,ionică
geaba ai casă de sticlă
şi n ai nici o ibovnică
eu trăiesc intr un bordei
si iubesc vreo două trei

Anonim spunea...

Ca sa consideri ca merita sa investesti banii in renovarea cladirii, trebuie in primul rand sa iti pese de felul in care arata. Mai exact, sa o vezi si sa te deranjeze. Ceea ce de cele mai multe ori nu e cazul. E vorba aia din popor cu "las-o ma, ca merge-asa, ne-am obisnuit cu ea" :)

Anonim spunea...

Ideia reclamei in fereastra este prea usor acceptata de locatari pentru ca n u au cum sa cunoasca ce insemna reclama!
Acum,aflat in linistea iarnii rurale ,in spatiul peste care din cand alearga nestingherit vantul,intr-o libertate inimaginabila,ideia unui cersaf pictat peste fereastra mi se pare pur si simplu tampita!
Doamne ce de tampiti am vazut numai azi prin cpitala.Da Dom'le carpa aia jos de acolo!